X
تبلیغات
وبگاه پرسش و پاسخ با دکتر زرین آذر - سوال شماره 309 : حالت تهوع بعد از استخر
وبگاه پرسش و پاسخ با دکتر زرین آذر
قبل از ارسال سوال خود لطفا از تکراری نبودن آن مطمئن شوید

 
تاريخ : دوشنبه بیست و ششم دی 1390

لیلا

سلام. اولش بگم که خیلی نگرانم و از نگرانی دارم میمیرم معمولا هفته ای دوبار رو استخر میرم .این اواخر بیشتر زیر آبی میرفتم سه روز پیش استخر بودم ودر اومدم هوا سرد بود و منم خرید داشتم وانجام دادم حالم خوب بود. شب خوابیدم صبح که از خواب بیدار شدم تمام دنیا دور سرم میچرخید  تهوع و استفراغ مایع زرد زنگ و سرگیجه شدید. به درمانگاه منو رساندند به دکتر نگفتم که استخر رفته بودم .گوشمو نگاه کرد پرسید که سردرد نداری، گفتم نه ولی تهو ع و استفراغم زیاد بود دو نوع قرص نوشته یکی betaserrc 8 و دیگری دیمن هیدرینات . خیلی نگرانم آزمایش چی بدم کجا برم دو روزه از قرص میخورم .....37 سالمه احتیاج به آزمایش دارم؟ چه آزمایشایی ؟ خواهش می کنم جواب بدین



لیلا خانم عزیز

اولا چرا به دکتر نگفتید که استخر رفته بودید؟

دوما جای نگرانی نیست. قرصها را کنار بگذارید . چند روزی به استخر نرید و زیر آبی رفتن راهم فعلا کنار بگذارید . سندرم مینیر ندارید. احتیاجی به آزمایش هم ندارید .

کمی استراحت کنید .

سبک غذا بخورید.

 لبنیات مصرف نکنید .

تا میتوانید میوه و سبزی بخورید و به خودتان کمی زمان بدهید که گوشتون به حال طبیعی برگرده

 



ارسال توسط مهسا

اسلایدر